Towarzystwa Edukacji Bankowej w Żorach. Studium Informatyki i Internetu
Są już na www.cke.edu.pl wyniki egzaminu pisemnego. Dajcie znać jak Wam poszło
Strony: 1
W testach egzaminacyjnych na technika informatyka pojawiają się pytania dotyczące doboru sprzętu, w zależności od podanych parametrów, np.
Na płycie głównej wykorzystującej układ Intel 865G
Odpowiedź:
a. nie można zainstalować karty graficznej
b. można zainstalować kartę graficzną ze złączem AGP
c. można zainstalować kartę graficzną ze złączem ISA
d. można zainstalować kartę graficzną ze złączem PCI-Express
Pamięć oznaczona symbolem PC3200 nie może współpracować z magistralą
a. 300 MHz
b. 533 MHz
c. 400 MHz
d. 333 MHz
Jak widać powyżej trzeba wiedzieć, od czego zależy dobór elementów składowych komputera, by dobrze złożyć komputer, aby działał bez zarzutu. Dlatego proszę o wskazówki jak dobierać sprzęt.
Inna sprawa, że ja osobiście chciałabym nauczyć się dobierać elementy składowe komputera - a Wy? Dla mnie to jedna z podstawowych umiejętności informatyka - a w szkole nas tego nie uczą
Dlatego prośba do tych co pracują w sklepach komputerowych, w serwisach o takie wskazówki.
Z góry serdeczne dzięki
Offline
Użytkownik
Płyta główna to podstawa musi być odpowiedni soket pod który dajemy procesor z tym samym soketem co płyta następnie patrzymy na rodzaj pamięci w płycie głównej czy to są DDR1 czy DDR2 czy jeszcze inne i dopasowujemy i wybieramy pod kątem prędkości następnie jeśli to ma być komputer wykorzystywany pod gry to oczywiście jakaś karta graficzna w zależności jakie łącze posiada płyta główna czy AGP czy PCI-express:)
Generalnie wszystko zaczyna się od Płyty głównej a potem dobieramy odpowiednie cześć typu Pamięć procesor itd. itp pod rodzaj płyty i wejść znajdującym się na niej. Pozdrawiam Aleksander_M. (to tak w skrócie)
Offline
Aleksander wielkie dzięki. Dobry z Ciebie człowiek. A czy mógłbyś bardziej szczegółowo, bo wiesz ja bardzo bym chciała się tego nauczyć, bo po to poszłam do tej szkoły. Myślę, że nie tylko ja tak uważam Pozdrowionka ślę
Offline
Strony: 1